18 Mart 2019 Pazartesi

'THAT SUGAR' BELGESEL

'AH BU ŞEKER'




Günümüzde insanlar sağlıklı beslenmenin ne kadar önemli olduğunu daha iyi anlamaya başladılar. Sağlıklı beslenme ile ilgili birçok kitap, belgesel ve video ile karşılaşabiliriz. Ben de sağlıksız beslenen bir insan olarak motivasyonum artsın da yememe dikkat edeyim diye bir şeyler izlemeye karar verdim. Tatlı benim hayatımın vazgeçilmeziydi. Şeker hastalığından da çok korktuğum için işe şekerle başlamaya karar verdim. İnstagramda dolanırken 'That Sugar' belgeseline denk geldim ve hemen izlemeliyim dedim.

5 yıl önce kız arkadaşıyla tanışmasıyla beraber sağlıklı yaşamaya başlayan, rafine şekeri hayatından çıkaran, spor yapan ve sağlıklı beslenen bir kişi üzerinde yapılan deneyi anlatıyor. Deneyin amacı işlenmiş gıdalardan ve şekerlerden çok yüksek miktarlarda tüketerek şekerin etkilerini test etmek ve vücutta yarattığı değişiklikleri görmek. 2 ay boyunca günde 40 çay kaşığına denk gelecek şekilde besinler tüketiyor ve 2 ayın sonunda hem fiziksel, ruhsal hem de psikolojik olarak nasıl değiştiğini gösteriyor belgesel. Tabi ki değişim çok kötü bir değişim oluyor.  Belgeseli izledikten sonra kesinlikle şekerden soğuyorsunuz. Benim de şekerle olan mücadelem bu belgeselle başladı. İzleyin, izlettirin ve hayatınızdan şekeri uzaklaştırın. 

Belgesel linki: 
https://www.youtube.com/watch?v=5k7ZJijIt-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder