14 Mart 2019 Perşembe

'MAHREMİYET EĞİTİMİ' (ADEM GÜNEŞ) KİTABI

NEZAKET VE ZARAFET İÇİN MAHREMİYET EĞİTİMİ


Meğer elimde ne kadar faydalı bir kitap varmış da benim haberim yokmuş. Aslında çocuk gelişimi, psikoloji, kişisel gelişim gibi türlerde kitap okumaya ara vermiştim fakat bazı kitapları görünce şöyle düşündüm: Ya ben bu kitabı okuyana kadar içindeki bir bilgi benim işime yararsa? özellikle de çocuk gelişimi konusunda. Sonra almış olduğum kitapları gözden geçirdim ve Adem GÜNEŞ'in Mahremiyet Eğitimi kitabından başladım. Ve de iyi ki başlamışım. Kitap bize çocuklarımızı büyütme sürecinde, onlara nasıl mahremiyet eğitimi verebileceğimizi, çocuklarımızın nasıl nazik bir insan olabileceğini, çocuğumuzun ruhsal olarak nasıl sağlıklı olabileceğini, bu eğitimin çocuğun duygu ve davranışlarına nasıl fayda sağlayacağını, karşılaşabileceği istismardan kendisini nasıl savunabileceğini anlatıyor. Özellikle 3 yaşından itibaren, kişisel bakım eğitimlerinde, psikolojik ve bedensel gelişim sürecinde çocuğa nasıl davranmalıyız konularında anne-babalara örnekler üzerinden büyük farkındalıklar sağlıyor. Bence çocuğunuz kaç yaşında olursa olsun okumanız gereken bir kitap. Yazarın emeğine sağlık...    





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder