25 Temmuz 2016 Pazartesi

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR FONDÖTEN

SELAM ARKADAŞLAR!





İki tane düğün yaptık birer hafta arayla. Düğünden önce güzel bir kozmetik alışverişi yaptım. Çünkü cildim karma bir cilt ve hemen sivilceleniyor fondoten ya da bb krem falan kullandığım zaman. Bir de yazın sıcağında gelinlikle yüzümü bunaltmayacak fondötene ihtiyacım vardı. 

Çok araştırdım ve Estee Lauder Double Wear ve Mac Pro Longwear denemek istedim. 
Yüzümün yarısına Estee Lauder sürdüm, diğer yarısına da Mac sürdüm ve 2 saat falan avm de gezdim, dışarıda gün ışığında baktım. Estee Lauder, Mac e göre daha hafif, bunaltmıyor ve gözeneklerimi de kapattı yani ekstra gözenek kapatıcı baz sürmeye gerek kalmadı. Mac'in ise daha tabaka halinde durduğunu farkettim. Sonuç olarak paraya kıydım ve Estee Lauder'ı Sephora'dan aldım :) 155 TL verdim ama asla pişman olmadım. Çünkü bayramda, arkadaşımın nişanında, iki düğünde ve fotoğraf çekiminde fondöteni sürdüm. Çizgilere dolmadı, akmadı, bulaşmadı, kaşındırmadı ve en önemlisi sivilce yapmadı. Çok memnun kaldım. Tek eksi yanı ağzının tamamen açık olması. Çünkü ayarını kaçırdığınız an çok fondöten kaybı olabilir. Yüzünüz nemini kaybetmiyor ve çok hafif bir kokusu var. Yapısının hafif olması sebebiyle kapatıcılığı da orta düzeyde ama yüzdeki renk dengesini çok güzel sağlayabiliyor. Yüzünüzde çok doğal duruyor.Ayrıca Spf 10 koruması bulunmaktadır.
Bendeki 2N1 desert beige. Eğer sorunlu bir cildiniz varsa, tek olsun ama öz olsun diyorsanız, parasına değer tavsiye ediyorum. 
NOT: her cildin yapısı farklı olduğu için fondötenlerinizi benim gibi deneyin ve bir süre fondöten ile gezip öyle alın.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder